Скрипторий: Ritual - phantasmal custodians (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАRitual - phantasmal custodians (player core 2)
Phantasmal Custodians
Ritual 3
Source Player Core 2
Cast 1 day; Cost rare oils, salts, and herbs worth a total value of 15 gp; Secondary Casters 2
Primary Check Arcana or Occultism (expert); Secondary Checks Arcana or Occultism (whichever isn’t used for the primary check), Diplomacy
Area 100 feet × 100 feet, up to 20 feet high
Duration 1 year
You create a long-lasting adaptation of the phantasmal minion spell, forming entities to carry out basic tasks at a fixed location.
Critical Success The ritual creates six phantasmal minions. You don’t need to concentrate on them, and they aren’t summoned minions. You can spend an action, which has the concentrate trait, to command one to perform a basic task; it continues to perform the task until commanded again.
Success As critical success, but the ritual creates three minions.
Failure The ritual fails to create any phantasmal minions.
Critical Failure The ritual creates six phantasmal minions, but these creatures are hostile and capable of making fist Strikes with an attack bonus equal to your skill modifier for the primary skill check, dealing 1d6 force damage. They attack you and your allies and attempt to break objects belonging to you and your allies within the area.
Heightened (6th) If destroyed, the phantasmal minions reform the next morning. The cost increases to 30 gp.
Cast 1 day; Cost rare oils, salts, and herbs worth a total value of 15 gp; Secondary Casters 2
Primary Check Arcana or Occultism (expert); Secondary Checks Arcana or Occultism (whichever isn’t used for the primary check), Diplomacy
Area 100 feet × 100 feet, up to 20 feet high
Duration 1 year
You create a long-lasting adaptation of the phantasmal minion spell, forming entities to carry out basic tasks at a fixed location.
Critical Success The ritual creates six phantasmal minions. You don’t need to concentrate on them, and they aren’t summoned minions. You can spend an action, which has the concentrate trait, to command one to perform a basic task; it continues to perform the task until commanded again.
Success As critical success, but the ritual creates three minions.
Failure The ritual fails to create any phantasmal minions.
Critical Failure The ritual creates six phantasmal minions, but these creatures are hostile and capable of making fist Strikes with an attack bonus equal to your skill modifier for the primary skill check, dealing 1d6 force damage. They attack you and your allies and attempt to break objects belonging to you and your allies within the area.
Heightened (6th) If destroyed, the phantasmal minions reform the next morning. The cost increases to 30 gp.